+48 600 851 483
Marek Szweda – doradztwo w doborze ogierów
Zapraszamy do kontaktu
Napisz do nas
Czesto zadawane pytania
Chcesz wiedzieć więcej? Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz w naszym FAQ!
Jak mogę złożyć zamówienie?
Wszystkie zamówienia prosimy składać przez formularz zamieszczony na naszej stronie. Aby zamówienie zostało poprawnie złożone, należy uzupełnić wszystkie potrzebne informacje.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: 600 851 483 lub 502 365 069.Do której godziny można złożyć zamówienie na nasienie schłodzone?
Jeżeli interesuje Państwa schłodzone nasienie ogierów z naszej stacji, prosimy o złożenie zamówienia najpóźniej do godziny 19:00. W przypadku zamówienia schłodzonego nasienia ze stacji zagranicznych, formularz wraz z zapłata musi dotrzeć do nas najpóźniej do godziny 9:00. Jest to niezbędne, aby przesyłka trafiła do Państwa następnego dnia.
Do której godziny można złożyć zamówienie na nasienie mrożone?
Staramy się, aby w naszej stacji było dostępne każde mrożone nasienie, które mamy w swojej ofercie. Dlatego w przypadku jego dostępności prosimy o złożenie zamówienia najpóźniej do godziny 19:00.
Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało zrealizowane?
Po wypełnieniu kompletnego formularza oraz przesłania potwierdzenia płatności, otrzymają Państwo potwierdzenie na podany adres email.
Czy należy zwrócić pojemniki na nasienie, jeżeli tak to na jaki adres?
W naszym regulaminie zawarta jest informacja, że wszystkie puste pojemniki należy zwrócić na nasz adres Profit Breeding ul. Żorska 68a 43-180 Orzesze, w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki.
Czy mogę uzyskać pomoc w doborze odpowiedniego ogiera dla mojej klaczy?
Nasza stacja Profit Breeding zapewnia dobór ogiera dla Państwa klaczy. Jest to szczegółowy wywiad lub spotkanie.
W przypadku takiej potrzeby należy skontaktować się z Markiem Szwedą osobiście lub telefonicznie: 600 851 483